Zástupci společnosti SOITRON vystoupí na odborné konferenci ADMEZ Call centra k tématům zvyšování efektivity a kvality služeb kontaktních center pomocí inteligentní automatizace. Akce se koná ve středu 22. 11. 2017 v Praze.
SOITRON, jako stříbrný partner této největší akce v oboru, zve na 17. ročník konference ADMEZ Call centra. Navštivit můžete také SOITRON stánek, kde se setkáte s našimi specialisty, získáte důležité poznatky z byznysu, navážete nové kontakty a budete moci prodiskutovat svá témata.
Zajímavou přednášku odprezentují naši kolegové Slávka Šikurová a Jan Jiřička na téma Zvyšování efektivity a kvality služeb kontaktních center pomocí inteligentní automatizace.
Vrcholná oborová akce roku vám přinese důležité poznatky z byznysu, setkání se špičkami z oblasti kontaktních center, nové kontakty s možností diskuze na aktuální témata z branže.
Během konference budou vyhlášeni vítězové soutěže Czech Contact Center Award.
Témata konference:
Akce se koná 22. 11. 2017 od 09:00 hod. (registrace účastníků od 08:15 hod.) v Clarion Congress Hotelu, Freyova 33, Praha 9.
Článek SOITRON s.r.o. ze dne pátek 10. listopadu 2017
S náběhem očkování proti covid-19 poroste i agresivita hackerů
Co dělat v případě ransomware napadení
Ripple 20 představuje kritickou zranitelnost infrastruktury podniků
Trendy a budoucnost firemního IT v době po COVID-19
Průměrná doba odhalení hackerského útoku je až 214 dnů
Interaktivní webináře pomáhají s online výukou na školách
Automatizační RPA nástroje pro nemocnice a úřady veřejné správy zdarma
Digitalizace a využití IoT pomáhá snižovat ztrátovost zemědělské výroby
Průmyslové firmy podceňuji svou bezpečnost v prostředí internetu
HCI řešení pro firemní IT pomůže rozhýbat váš business
Firemní sítě s podporou technologie Cisco HyperFlex
Softwarový robot - přesný a neúnavný pomocník pro celou řadu oborů
Stálý přehled nad hybridním prostředím se službou Soitron Cloud Monitoring
Oborové trendy, kvalita a efektivita práce v kontaktních centrech
Jak na správu a zabezpečení mobilních zařízení zaměstnanců
Videokonference: klíčová forma firemní komunikace budoucnosti
SOITRON kupuje ClarioNet a dokončil fúzi se společností Caiacom
Soitron je v Česku jediným expertem na IP telefonii od Cisco
SOITRON koupil českou společnost Caiacom
Chytré technologie pro řízení lidí šetří call centrům až třetinu mzdových nákladů