Certifikace CCIE Voice představuje nejvyšší znalostní metu v oblasti podnikové IP telefonie. Experti společnosti Soitron CZ jsou v Česku prvními a zatím jedinými držiteli této prestižní certifikace.
Specialisté tuzemského systémového integrátora Soitron CZ jako vůbec první v Česku obdrželi od společnosti Cisco prestižní certifikaci CCIE Voice (Cisco Certified Internetwork Expert - Voice). Takto certifikovaní odborníci jsou pro zákazníky zárukou, že získají prvotřídní poradenské služby v oblasti IP telefonie (VoIP).
Experti s certifikací CCIE Voice jsou schopni vytvářet a konfigurovat komplexní IP telefonní sítě, a stejně tak rychle řešit případné problémy. Soitron CZ je v Česku zatím jedinou firmou, jejíž odborníci tuto certifikaci obdrželi.
Zákazníci společnosti Soitron CZ ocení certifikaci v mnoha směrech, protože konkurence tak specializované know-how zatím v Česku nenabízí. "Jsme schopni realizovat technologicky náročné projekty, které kombinují množství různých technologií s jediným cílem: rychle a optimálně reagovat na neustále se měnící potřeby zákazníků," řekl Martin Půlpán, ředitel společnosti Soitron CZ, která se nyní v této oblasti zaměřuje zejména na rozvoj znalostí a zkušeností v oblasti takzvaných Unified Communications.
"Zákazníci chtějí plynule komunikovat bez ohledu na komunikační médium, použitou platformu, hardware a jeho umístění. Trh s těmito technologiemi dynamicky roste a letos očekáváme jeho růst v řádu desítek procent. Soitron v této oblasti patří ke špičce, a to nejen na českém trhu, ale v celé střední Evropě," dodal Martin Půlpán.
Specializace "Voice" se v rámci certifikace CCIE soustřeďuje na řešení hlasové komunikace v podnikovém prostředí. Absolventi musí prokázat hluboké znalosti v oblastech, jakými jsou Cisco Communications Manager (VoIP pobočková ústředna), Cisco Unity (platforma pro unified messaging), Cisco Unity Express, Cisco IP Contact Center Express, QoS, MGCP a podobně.
Článek Soitron a.s. ze dne úterý 10. března 2009
S náběhem očkování proti covid-19 poroste i agresivita hackerů
Co dělat v případě ransomware napadení
Ripple 20 představuje kritickou zranitelnost infrastruktury podniků
Trendy a budoucnost firemního IT v době po COVID-19
Průměrná doba odhalení hackerského útoku je až 214 dnů
Interaktivní webináře pomáhají s online výukou na školách
Automatizační RPA nástroje pro nemocnice a úřady veřejné správy zdarma
Digitalizace a využití IoT pomáhá snižovat ztrátovost zemědělské výroby
Průmyslové firmy podceňuji svou bezpečnost v prostředí internetu
HCI řešení pro firemní IT pomůže rozhýbat váš business
Firemní sítě s podporou technologie Cisco HyperFlex
Softwarový robot - přesný a neúnavný pomocník pro celou řadu oborů
Stálý přehled nad hybridním prostředím se službou Soitron Cloud Monitoring
Oborové trendy, kvalita a efektivita práce v kontaktních centrech
Jak na správu a zabezpečení mobilních zařízení zaměstnanců
Videokonference: klíčová forma firemní komunikace budoucnosti
SOITRON kupuje ClarioNet a dokončil fúzi se společností Caiacom
Soitron je v Česku jediným expertem na IP telefonii od Cisco
SOITRON koupil českou společnost Caiacom
Chytré technologie pro řízení lidí šetří call centrům až třetinu mzdových nákladů