Softwarové řešení CallREC slouží k nahrávání a analýze hovorů v oblasti podpory a péče o zákazníka. Nahrávky firmy využívají zejména ke kontrole práce zaměstnanců, analýze stížností či školení pracovníků.
Systémový integrátor Soitron CZ začal v rámci partnerské spolupráce s technologickou společností ZOOM International nabízet softwarové řešení ZOOM CallREC®, které slouží k multimediálnímu nahrávání hovorů v sítích Cisco IP telefonie. Hlavní využití systému CallREC je v oblasti péče o zákazníky, kde slouží k hodnocení kvality služeb poskytovaných prostřednictvím telefonu.
Řešení CallREC je mezi zákazníky velmi žádané : "Disponuje intuitivním ovládáním prostřednictvím webového rozhraní, propracovanou organizací nahrávek s možností nastavení pravidel pro manipulaci dle rolí a privilegií uživatelů," řekl Martin Půlpán ředitel společnosti Soitron CZ, která vstoupila do partnerského programu ZOOM Advanced Technology Partner. Na českém trhu je Soitron CZ první firmou, která se společností ZOOM International takto úzce spolupracuje.
Využití systémů pro nahrávání hovorů a managementu kvality je velmi široké : "Kontrola práce zaměstnanců, využívání záznamů při analýze stížností či reklamacích stran zákazníka a sledování dovedností práce operátorů podle libovolně nastavitelných pravidel. Záznamy lze použít také při školeních operátorů či k analýze spokojenosti zákazníků. Oblíbená je také možnost opakovaně přehrát nahrávku složitého případu, takže klient nemusí jeho požadavek opakovaně popisovat," vysvětlil Martin Půlpán.
Díky partnerskému programu ZOOM Advanced Technology Partner získává Soitron CZ přístup k jedinečnému know-how v oblasti implementace, údržby a technické podpory řešení ZOOM CallREC®. Zákazníci společnosti Soitron tak mohou využívat prvotřídní služby nejen při implementaci systému, ale i při jeho údržbě. "Přímá spolupráce společností Soitron a ZOOM navíc vede ke značným úsporám při implementaci nahrávacího systému do prostředí IP kontaktního centra," řekl Martin Půlpán.
Společnost Soitron CZ se zaměřuje zejména na implementaci, integraci a údržbu IP řešení call center od společnosti Cisco Systems. Soitron CZ je mimo jiné držitelem certifikace zaměřené na dodávku technologie call center do firem všech velikostí: Cisco Advanced Technology Provider – Unified Contact Center Enterprise (ATP-UCCE). Soitron CZ rovněž disponuje zkušeným týmem developerů, který se zaměřuje na integraci zákaznických aplikací do prostředí kontaktních center. Zákazníky společnosti Soitron CZ jsou přední energetické společnosti, banky, pojišťovny, české i zahraniční komerční společnosti a státní správa.
Článek Soitron a.s. ze dne pondělí 10. března 2008
S náběhem očkování proti covid-19 poroste i agresivita hackerů
Co dělat v případě ransomware napadení
Ripple 20 představuje kritickou zranitelnost infrastruktury podniků
Trendy a budoucnost firemního IT v době po COVID-19
Průměrná doba odhalení hackerského útoku je až 214 dnů
Interaktivní webináře pomáhají s online výukou na školách
Automatizační RPA nástroje pro nemocnice a úřady veřejné správy zdarma
Digitalizace a využití IoT pomáhá snižovat ztrátovost zemědělské výroby
Průmyslové firmy podceňuji svou bezpečnost v prostředí internetu
HCI řešení pro firemní IT pomůže rozhýbat váš business
Firemní sítě s podporou technologie Cisco HyperFlex
Softwarový robot - přesný a neúnavný pomocník pro celou řadu oborů
Stálý přehled nad hybridním prostředím se službou Soitron Cloud Monitoring
Oborové trendy, kvalita a efektivita práce v kontaktních centrech
Jak na správu a zabezpečení mobilních zařízení zaměstnanců
Videokonference: klíčová forma firemní komunikace budoucnosti
SOITRON kupuje ClarioNet a dokončil fúzi se společností Caiacom
Soitron je v Česku jediným expertem na IP telefonii od Cisco
SOITRON koupil českou společnost Caiacom
Chytré technologie pro řízení lidí šetří call centrům až třetinu mzdových nákladů
Soitron nabízí systém pro nahrávání hovorů CallREC