Podle průzkumu SolarWinds MSP 97% evropských respondentů z řad IT prodejců uvádí, že nabízejí nějakou formu řízených služeb. To demonstruje posun poptávky ze strany koncových zákazníků od reaktivního řešení problémů s IT, kteří si preventivně platí za služby udržující maximální dostupnost jejich IT bez přerušení provozu.
"Zejména v současné době cítíme tlak ze strany podniků a organizací na maximální provozuschopnost IT infrastruktur, které jsou vystaveny jak vyššímu zatížení ze strany uživatelů, tak útokům hackerů. Produktové portfolio SolarWinds MSP je ideálním nástrojem pro IT prodejce k rozšíření proaktivních řízených služeb koncovým zákazníkům, zvýšení vlastní produktivity s pomocí automatizace rutinních MSP (Managed Services Providers) procesů, a růstu svého obratu," říká Štěpán Bínek, Product Manager Cloud Services společnosti ZEBRA SYSTEMS, která je distributorem produktů SolarWinds MSP na českém a slovenském trhu.
K hlavním produktům z portfolia SolarWinds MSP se řadí především SolarWinds Remote Monitoring and Management (RMM), centralizovaná sada nástrojů pro správu a vzdálený monitoring s cloudovým managementem, zejména pro menší a začínající MSP poskytovatele.
Větším a zavedeným MSP organizacím je určeno SolarWinds N-central, řešení komplexní správy celého IT prostředí pod jednou střechou.
Nejzajímavější zjištění průzkumu:
Průzkum, kterým SolarWinds MSP ve spolupráci s analytickou agenturou The 2112 Group oslovila IT prodejce v Evropě, potvrdil další nárůst podílu IT služeb s pravidelným příjmem na úkor tradičního break/fix obchodního modelu, kdy se jednorázově platí za odstranění problémů s IT infrastrukturou.
Článek SolarWinds MSP ze dne čtvrtek 28. května 2020
Efektivní MSP řešení bezpečnosti zákaznické IT infrastruktury
Migrace na RMM řešení přináší zákazníkům řadu výhod
Automatizační skripty pro portfolio řešení SolarWinds MSP pomáhají poskytovatelům IT služeb
Integrace cloudových řešení Cisco Meraki do platformy N-central SolarWinds
Ochrana koncových bodů v řešení SolarWinds RMM
Dopady pandemie COVID-19 odhalují klíčovou hodnotu MSP firem pro podnikový sektor
Jednotná správa a ochrana zákaznických zařízení pro MSP uživatele
Podíl obratu prodejců z řízených IT služeb roste
Otevření přílohy v phishingovém e-mailu je rizikem nákazy pro celou firemní síť
Zákazníci preferují proaktivní přístup k provozu firemní IT infrastruktury