Hlavní příčinou migrace na poskytování vzdáleného monitoringu a správy (RMM) je podle společnosti SolarWinds MSP pokračující pandemie a z ní vyplývající náročnější požadavky zákazníků na rychlost, flexibilitu a zabezpečení, a následná potřeba samotných IT dodavatelů zvýšit svou produktivitu.
V letošním roce dojde k další akceleraci přechodu IT prodejců na modely poskytování řízených služeb (MSP). Tradiční IT prodejci budou v roce 2021 pod stále větším tlakem ze strany zákazníků požadujících rychlejší a kvalitnější služby společně se spolehlivější kybernetickou ochranou.
Hledáte řešení pro vzdálený monitoring a správu, ale nevíte co požadovat? Zde je seznam základních otázek ke zvažovanému RMM.
Proč využívat řešení RMM:
Z výše uvedeného přehledu od společnosti SolarWinds MSP dále vyplývá, že 54% IT administrátorů si dokáže představit úsporu až jedné hodiny práce denně díky využití moderních RMM nástrojů.
27% společností postižených kybernetickým útokem je přesvědčeno, že za úspěšným napadením jejich infrastruktury stojí manuální způsob, kterým provádějí patch management.
Stále více IT prodejců zjišťuje, že zastaralý break/fix model vyžadující fyzickou přítomnost u zákazníka začíná být příliš nákladný a je překážkou dalšího obchodního rozvoje.
Společnost ZEBRA SYSTEMS - distributor produktů SolarWinds MSP pro Českou republiku a Slovensko, proto připravuje pro své IT a MSP partnery celou řadu materiálů a webinářů, aby měli k dispozici dostatek informací k vyhodnocení a rozhodnutí ohledně přechodu či posílení svého MSP byznysu.
Článek SolarWinds MSP ze dne středa 27. ledna 2021
Efektivní MSP řešení bezpečnosti zákaznické IT infrastruktury
Migrace na RMM řešení přináší zákazníkům řadu výhod
Automatizační skripty pro portfolio řešení SolarWinds MSP pomáhají poskytovatelům IT služeb
Integrace cloudových řešení Cisco Meraki do platformy N-central SolarWinds
Ochrana koncových bodů v řešení SolarWinds RMM
Dopady pandemie COVID-19 odhalují klíčovou hodnotu MSP firem pro podnikový sektor
Jednotná správa a ochrana zákaznických zařízení pro MSP uživatele
Podíl obratu prodejců z řízených IT služeb roste
Otevření přílohy v phishingovém e-mailu je rizikem nákazy pro celou firemní síť
Zákazníci preferují proaktivní přístup k provozu firemní IT infrastruktury