Sony Ericsson představuje další fázi své probíhající transformace. Tou je inovace vizuální identity a hodnot značky, jejímž cílem je naplnění vize stát se značkou pro komunikaci a zábavu.
Společnost rovněž potvrdila, že se připojila k nově oznámenému sloganu Sony "make.believe", který bude používat ve veškeré komunikaci se zákazníky. Cílem je posílit odkaz na zábavu a spolupráci se skupinou Sony.
"Spojování komunikace a zábavy bylo hlavním cílem společnosti Sony Ericsson již od počátku působení na trhu. Koncept "make.believe" reflektuje sjednocení komunikace a zábavy a spojuje nás s dalšími firmami skupiny Sony. Inovací naší značky a používáním nového sloganu "make.believe" chceme ještě více zdůraznit svou nabídku zábavy zákazníkům," uvedla Cathy Davies, ředitelka strategie značky společnosti Sony Ericsson.
"Právě probíhající transformace je základem pro vytvoření zcela nové podoby společnosti Sony Ericsson. Inovace značky je důležitou součástí naší strategie. Ve spojení s maximální otevřeností představuje změnu v plánování a sestavování naší nabídky stejně jako v přístupu k zákazníkům, které chceme s námi více spojit pomocí digitálních a sociálních komunikačních platforem," řekl Lennard Hoornik, ředitel marketingu společnosti Sony Ericsson.
Inovaci značky provází řada vizuálních změn. Všeobecně známé logo získává sedm nových barevných variant a je obohaceno o nový prvek ilustrace proudu energie jako symbolu hravosti a zatraktivnění vzhledu pro digitální sféru. Společnost Sony Ericsson chce rovněž být více otevřená a více zapojovat širší okruh zákazníků k formování své značky. V jejich oslovení proto bude klást větší důraz na využívání interaktivních digitálních a sociálních komunikačních kanálů.
Během podzimu bude probíhat několik strategických komunikačních kampaní, které představí inovovanou vizuální identitu a předvedou odstartování konceptu "make.believe". Patřit k nim budou virální kampaně na nové modely Satio, Aino a Yari a proběhne také speciální kampaň věnovaná fotbalovým fanouškům, která prezentuje Sony Ericsson jako sponzora světového fotbalového poháru FIFA v roce 2010.
Článek Sony Ericsson ze dne pátek 4. září 2009
SmartPhone Xperia P nejlepší v testech TESTfactory
Xperia go: stylový, vodovzdorný a odolný SmartPhone
Smartphone Xperia active: odolný telefon pro záchranáře Horské služby
Pro Evolution Soccer 2012 exkluzivně pro Sony Ericsson Xperia PLAY
Sleepy Jack: arkádová hra pro Sony Ericsson Xperia PLAY
Xperia arc S: nový chytrý telefon od Sony Ericsson
Aktualizace platformy Android Gignerbread pro SmartPhone Xperia
Sony Ericsson Live s Walkman: nový SmartPhone z řady hudebních telefonů
Telefony Sony Ericsson Mix Walkman a txt pro se představily na Facebooku
Nové modely SmartPhone Xperia s větší podporou provázanosti na Facebook
First 10: soutěž Sony Ericsson o deset SmartPhonů Xperia PLAY
Sony Ericsson Xperia PLAY: první SmartPhone s certifikací PlayStation
Sony Ericsson Xperia pro a Xperia neo: nové modely smartphony s operačním systémem Android
Xperia arc: tenký smartphone s jedinečnou technologií Sony
Sony Ericsson WTA tour na síti foursquare
Sony Ericsson LiveView: mini displej s funkcemi dálkového ovládání
Sony Ericsson Elm je podle O2 nejšetrnější mobil k životnímu prostředí
Sony Ericsson spustí celosvětový marketingový program
Sony Ericsson Xperia X10 mini získal ocenění Evropský mobilní telefon pro rok 2010-2011
Battle Fingers, soutěž o nejlepšího tanečníka prstů na světě
Sony Ericsson Cedar s rychlým připojením 3G HSDPA
První čistě dotykový Walkman mobil Sony Ericsson Yendo
Nový Sony Ericsson Xperia X8 pro více zábavy
Extra příslušenství od Sony Ericsson
Sony Ericsson je pro omezení využití nebezpečných látek při výrobě spotřební elektroniky
Sony Ericsson Zylo Walkman a Spiro Walkman, dva nové modely walkman telefonů
Sony Ericsson Xperia X10 mini a Xperia X10 mini pro
Sony Ericsson na Facebook, Twitter, YouTube a Picasa
Sony Ericsson Aspen s Windows Mobile, svědomitý partner pro byznys
Elm a Hazel, nové telefony Sony Ericsson z ekologické řady GreenHeart
Sony Ericsson inovuje svou značku v další fázi transformace firmy
Jalou, nový výkonný telefon s netradičním módním designem od Sony Ericsson
C901 GreenHeart, ekologicky šetrný telefon
Nové portfolio GreenHeart od Sony Ericsson pro snižování emisí CO2
Se Sony Ericsson W705 se Facebook stává přímou součástí mobilních telefonů
Sony Ericsson S312, snadné nahrávání nevšedních okamžiků
Sony Ericsson W205, cenově dostupný Walkman mobil
Sony Ericsson představuje koncept mobilů pro neomezenou zábavu