Na základě dohody mezi SPIR a realizátorem projektu měření návštěvnosti NetMonitor společností Mediaresearch budou data za březen a duben publikována v první polovině června.
Data za následující měsíc, za květen, budou zveřejněna v řádném termínu tj. 25.6.2009, všechna původní metodikou. Zároveň se SPIR rozhodl kompenzovat zdržení publikace dat všem svým odběratelům v podobě slevy za březnová 50 a za dubnová 25 procenty.
Během přechodu na novou metodiku, v průběhu měsíce března a dubna, se objevily komplikace vyplývající z nové koncepce sběru a přípravy dat. První, zejména logistického charakteru, se týká měření sekcí médií pomocí nově užívaných tzv. URL masek, které zajišťují jejich správnou definici. V průběhu produkce dat jsme zjistili, že nebyly všechny URL masky nadefinovány správně, a tím by způsobily diskontinuitu v datové řadě. V současné době je již ve spolupráci s měřenými médii tato otázka téměř vyřešena. Druhá se týká způsobu měření uvítací stránky aICQ, která se v tomto režimu měření nedostala do finální datové sady vůbec.
Základním požadavkem SPIR, vzneseným na realizátora, je datová kontinuita a jeden datový šev v průběhu přechodu na novou metodiku. Dle rozhodnutí metodologické komise SPIR odpovídá uvítací stránka aICQ definici média a z tohoto titulu má figurovat v datové sadě. Vzhledem k tomu, že zatím není vyřešen způsob měření právě tohoto média, dočasně budou data NetMonitoru publikována původní metodikou. Za způsobené problémy se všem našim odběratelům omlouváme a věříme, že naši snahu o publikaci co nejkvalitnějších dat pochopí.
Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne pondělí 1. června 2009
Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome
Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí
Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu
Zdraží zákon o hazardu český internet?
Kritika státu za přístup k digitální ekonomice
Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!
Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP
Český internet podle Ministerstva financí
SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ
Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč
comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015
Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni
Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah
Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu
Tendr na měření českého internetu
Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo
SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu
Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média
SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla
Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě
Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun
RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu
Multimediální trendy na internetu sílí
Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně
SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru
Ján Simkanič, novým předsedou SPIR
Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora
Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou
SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet
Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok
Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet
Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu
Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku