Členové Výkonné rady SPIR rozhodli o novém dodavateli měření internetové návštěvnosti NetMonitor. Vítězem výběrového řízení se stala společnost comScore, se kterou SPIR bezprostředně zahájí jednání o implementaci řešení a smluvních podmínkách.
ComScore v příští vlně nahradí stávajícího dodavatele služby a druhého finalistu tendru, konsorcium firem Gemius a MEDIARESEARCH. Nová vlna bude spuštěna na začátku příštího roku a smlouva s dodavatelem bude sjednána na tři roky.
Projekt zahrnuje měření návštěvnosti internetových médií v kvalitativní a kvantitativní části (návštěvnost stránek a sociodemografický profil návštěvníků médií), měření videoobsahu a dodávku dat o trhu mobilního internetu. "Rozhodujícími kriterii pro výběr dodavatele NetMonitoru byla cena, technické a výzkumné parametry systému, možnosti dalšího rozvoje, reference dodavatele, orientace na trhu a ochota přizpůsobit se požadavkům SPIR,“" upřesňuje parametry výběru předseda Výkonné rady SPIR Ján Simkanič.
Od nové vlny si SPIR slibuje zapojení hlavních zahraničních internetových médií do projektu, zahrnutí nových technologií jako jsou čtečky nebo tablety do měření, zvýšení povědomí o českém internetovém trhu pro nadnárodní inzerenty a v důsledku vyšší výdaje do internetové reklamy v ČR. "Ráda bych poděkovala všem účastníkům výběrového řízení, výběrové komisi a hlavně oběma finalistům za úsilí a energii, kterou tendru věnovali, velmi si jí ceníme," dodává Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 63 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC, poskytuje expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás a je samoregulátorem audiovizuálního obsahu.
Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne pátek 6. května 2011
Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome
Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí
Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu
Zdraží zákon o hazardu český internet?
Kritika státu za přístup k digitální ekonomice
Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!
Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP
Český internet podle Ministerstva financí
SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ
Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč
comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015
Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni
Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah
Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu
Tendr na měření českého internetu
Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo
SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu
Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média
SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla
Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě
Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun
RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu
Multimediální trendy na internetu sílí
Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně
SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru
Ján Simkanič, novým předsedou SPIR
Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora
Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou
SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet
Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok
Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet
Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu
Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku