Konference Internet Advertising Conference 2010 pořádaná Sdružením pro internetovou reklamu se letos uskuteční již potřetí - 27.4. 2010 ve Slovanském domě v Praze. Letošní ročník má informačně nejobsáhlejší program, a to ve třech programových proudech.
Celodenní odborná konference Internet Advertising Conference 2010 se koná v úterý 27.4. 2010 ve Slovanském domě v Praze. Třetí ročník akce, která je určena primárně zadavatelům a zástupcům online inzertního trhu v České republice a jež si během své historie vybudovala tradici nejvýznamnější akce na téma internetové reklamy a online marketingu, pořádá Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem konference je společnost Internet Info.
Kromě hlavního přednáškového proudu vyzdvihujícího nejdůležitější trendy online reklamy bude možné sledovat dění v sále o mobilní a multimediální komunikaci nebo samostatný program věnovaný výkonnostnímu marketingu a plánování.
"Stejně jako v minulých letech chceme přinést aktuální zkušenosti zástupců nejdůležitějších společností působících na českém internetovém trhu. Nově se věnujeme světu mobilní komunikace, větší prostor jsme poskytli výkonnostní reklamě a pozvali i zahraniční spíkry, o nichž jsme přesvědčeni, že budou pro návštěvníky konference zajímaví," komentuje připravovanou akci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.
Zájemci o účast z řad širší veřejnosti mohou využít registrační formulář na stránkách konference. Součástí registrace je také vstupenka na následný tradiční večerní networking, který se tentokrát uskuteční v Obecním domě v Praze.
Mezi řečníky budou také hosté ze zahraničí jako například Mark Cowan (Facebook.com), Henry Stevens (GSMA) nebo Andreas Cohen (I-COM), díky kterým nahlédneme pod pokličku současných trendů na internetu ve světě. Součástí programu bude mimo jiné celá řada panelových diskuzí, workshopů a konkrétních ukázek z praxe.
Z programu konference :
Z panelových diskuzí doporučujeme :
Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.
Kromě hlavního pásma přednášek budou paralelně probíhat workshopy a praktické ukázky v dalších dvou sálech Slovanského domu, kde se akce tradičně koná.
Hlavním partnerem konference jsou Zlaté stránky, partnery pak společnosti Media House a Seznam.cz. Mediálně akci podporuje týdeník Strategie a deník E15.
Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne čtvrtek 1. dubna 2010
Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome
Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí
Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu
Zdraží zákon o hazardu český internet?
Kritika státu za přístup k digitální ekonomice
Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!
Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP
Český internet podle Ministerstva financí
SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ
Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč
comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015
Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni
Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah
Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu
Tendr na měření českého internetu
Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo
SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu
Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média
SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla
Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě
Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun
RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu
Multimediální trendy na internetu sílí
Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně
SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru
Ján Simkanič, novým předsedou SPIR
Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora
Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou
SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet
Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok
Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet
Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu
Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku