Výkonná rada SPIR rozhodla o udělení slev věrným odběratelům NetMonitoru. Ti tak ušetří v řádu tisíců resp. desetitisíců korun měsíčně za odběr dat návštěvnosti internetu v posledním čtvrtletí letošního roku.
"Je to vstřícný krok směrem k našim odběratelům a k celému trhu. SPIR je nezisková organizace, jejímž úkolem je trh kultivovat a pomáhat všem svým členům v podnikání. Toto je jedna z forem naší pomoci. Doufáme, že to naši odběratelé ocení", říká předseda Výkonné rady SPIR Ján Simkanič.
Sleva je opravdu nezanedbatelná - každý odběratel zapojený do projektu NetMonitor nejpozději do 31.12. 2008 má nárok na 80 % slevu z plateb za měsíce září, říjen a listopad. Zároveň nesmí mít žádné nevyrovnané pohledávky vůči SPIR resp. je musí uhradit do 30.9. 2009. Slevy se týkají drtivé části zapojených médií a odběratelů dat NetMonitoru.
"Tímto způsobem chceme poděkovat všem za věrnost v letošním roce, který není jednoduchý," komentuje krok výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová. Do projektu se zapojuje čím dál víc médií a v příštím měsíci jich bude rovných 500. Na počátku projektu, v roce 2005, jsme měřili návštěvnost necelým sedmi desítkám internetových médií. Dnes je jich 493 a v průměru každý měsíc přibývá dalších 10. Na následujícím grafu je vidět vývoj počtu měřených médií v NetMonitoru.
Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne středa 16. září 2009
Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome
Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí
Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu
Zdraží zákon o hazardu český internet?
Kritika státu za přístup k digitální ekonomice
Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!
Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP
Český internet podle Ministerstva financí
SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ
Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč
comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015
Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni
Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah
Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu
Tendr na měření českého internetu
Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo
SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu
Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média
SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla
Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě
Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun
RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu
Multimediální trendy na internetu sílí
Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně
SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru
Ján Simkanič, novým předsedou SPIR
Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora
Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou
SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet
Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok
Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet
Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu
Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku