SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu, vyhlašuje tendr na další vlnu měření návštěvnosti českého internetu známé pod názvem NetMonitor, jehož smyslem je realizace nezávislého a auditovaného měření návštěvnosti českého internetu.
Uchazeči mají do konce září 2010 čas na přípravu nabídek a na podzim proběhne výběr nejvhodnějšího kandidáta, který by měl od nového roku začít s přípravou měření. Současná vlna projektu, který je tradičně vypisován na tříleté období, končí v létě příštího roku.
"Rok na realizaci výběrového řízení a přípravu projektu se může zdát jako dlouhá doba", poznamenává k tomu Pavel Ševera, projektový manažer SPIRu. "Je však třeba si uvědomit, že se jedná o velmi rozsáhlý projekt, pro který jsme letos připravili nejkomplexnější zadání v historii českého internetového měření."
V projektu se pro další tři roky počítá s měřením návštěvnosti nejen klasických webových stránek, ale také sledovanosti on-line videa, přístupů na internet z mobilních telefonů nebo zásahu objektů (např. reklamních polí) ve stránkách. Jeho součástí jsou také zaváděcí a průběžné offline výzkumy pro správné nastavení parametrů.
Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR, si od nové vlny projektu slibuje další rozšíření a zkvalitnění projektu. "Při vypracovávání zadání jsme komunikovali s mezinárodním sdružením IAB, inspirovali se na zahraničních konferencích a diskutovali jej podrobně s našimi členy. Naše požadavky tak zohledňují poslední vývojové trendy v oblasti internetového měření."
SPIR pro výběrové řízení počítá se zájmem domácích i zahraničních subjektů.
Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne pátek 9. července 2010
Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome
Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí
Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu
Zdraží zákon o hazardu český internet?
Kritika státu za přístup k digitální ekonomice
Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!
Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP
Český internet podle Ministerstva financí
SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ
Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč
comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015
Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni
Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah
Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu
Tendr na měření českého internetu
Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo
SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu
Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média
SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla
Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě
Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun
RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu
Multimediální trendy na internetu sílí
Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně
SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru
Ján Simkanič, novým předsedou SPIR
Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora
Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou
SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet
Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok
Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet
Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu
Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku