Spotřebitel.net zaznamenává stále větší počet klientů, kteří mají potíže s poskytovateli hlasových služeb. Vedle znemožňování převodu čísel se jedná také o stížnosti dotýkající se nesmyslných požadavků na přechod závazků plynoucích ze smluv v případě úmrtí klienta v rámci dědického řízení.
Jelikož tento postup považuje naše sdružení za absolutně nemorální, rozhodlo se proti tomuto nešvaru bojovat!
Vyzýváme všechny spotřebitele, kteří mají s tímto postupem osobní zkušenosti, nebo znají někoho, kdo touto zkušeností prošel, aby se přihlásil a stručně nám svůj problém popsal, buď písemně, na mail spotrebitel@spotrebitel.net, či telefonicky na čísle: 296 337 324.
Zejména uvítáme poškozené klienty, kteří se budou ochotni o svůj příběh podělit i se sdělovacími prostředky.
Článek Spotřebitel net ze dne čtvrtek 25. srpna 2011
Spotřebitel net zkvalitňuje své služby
Šmejdi a nový občanský zákoník
Spotřebitel.net se nadále setkává se stížnostmi na internetové obchody
Šmejdské smlouvy o dodávce energií omezí nový občanský zákoník
Pozor na podvodný e-shop Mobil-Partner.cz
Provozovatel podvodných e-shopů AQmobil.cz a FotoPlusVideo.cz je dopaden
Satelitní televize Skylink a CS Link bez poplatků je omyl
LIVE Telecom zprůhledňuje uzavírání smluv
Trestní oznámení na e-shop Rajnakupu.eu
Výzva pro podvedené společností Livemobil
Spotrebiel.net rozjíždí informační kampaň k praktikám mobilních operátorů
Nemorální praktiky telekomunikačních operátorů