V poradně Spotrebitel.net se množí případy nespokojených uživatelů s praktikami mobilních operátorů. V informační kampani se spotřebitelé budou moci s typickými stížnostmi uživatelů mobilních operátorů detailně seznámit.
Na konkrétních příkladech zároveň ukážeme, jak se proti jednotlivým praktikám mobilních operátorů bránit a kam se spotřebitelé mohou obracet. V konkrétních případech pomůžeme a budeme se snažit během kampaně shromáždit podněty a utříbit poznatky tak, abychom ke konci roku dali dohromady návrh na určité legislativní změny v této oblasti.
Proto sledujte informační kampaň na našem webu, kde budou i informace o našich konkrétních krocích.
Článek Spotřebitel net ze dne středa 7. září 2011
Spotřebitel net zkvalitňuje své služby
Šmejdi a nový občanský zákoník
Spotřebitel.net se nadále setkává se stížnostmi na internetové obchody
Šmejdské smlouvy o dodávce energií omezí nový občanský zákoník
Pozor na podvodný e-shop Mobil-Partner.cz
Provozovatel podvodných e-shopů AQmobil.cz a FotoPlusVideo.cz je dopaden
Satelitní televize Skylink a CS Link bez poplatků je omyl
LIVE Telecom zprůhledňuje uzavírání smluv
Trestní oznámení na e-shop Rajnakupu.eu
Výzva pro podvedené společností Livemobil
Spotrebiel.net rozjíždí informační kampaň k praktikám mobilních operátorů
Nemorální praktiky telekomunikačních operátorů