Počet tarifních zákazníků dosáhl bezmála 2,6 milionu, což představuje téměř 48 % naší zákaznické základny, tržby ze služeb přesáhly 15,3 miliardy Kč.
V prvním pololetí roku 2009 dosáhla společnost T-Mobile Czech Republic uspokojivých výsledků i přes zpomalení celé české ekonomiky. Ke konci června 2009 T-Mobile registroval více než 5,4 milionu zákazníků, což představuje meziroční nárůst o 2,3 %. Bezmála 2,6 milionu, tj. téměř 48 % zákaznické základny, tvoří tarifní zákazníci. Tržby společnosti dosáhly 15,9 miliard Kč, hodnota EBITDA činí 8,4 miliardy Kč. Ukazatel ARPU dosáhl hodnoty 472 Kč.
"Přestože byly výsledky za první pololetí ovlivněny zpomalením ekonomiky, podařilo se nám udržet pozitivní trend jejich vývoje. Skutečnost, že jsme dosáhli růstu u důležitých ukazatelů, je důkazem silné motivace a stabilních hospodářských výsledků," říká Roland Mahler, generální ředitel společnosti T-Mobile Czech Republic.
Finanční výsledky
Celkové tržby dosáhly v první polovině roku 15,9 miliardy Kč, což představuje meziroční pokles o pouhá 2 procenta. Tržby ARPU (tržby ze služeb) činily 15,3 miliardy Kč. Hodnota EBITDA (zisk před úroky, zdaněním, odpisy a amortizací) byla 8,4 miliardy Kč, což představuje meziroční nárůst o 4,9 %. Finanční výsledky byly pozitivně ovlivněny zvýšením efektivity a urovnáním sporu o propojení se společností TO2 (kladný dopad na EBITDA ve výši 950 milionů Kč a na tržby ARPU ve výši přibližně 500 milionů Kč). Hodnota ukazatele ARPU (průměrná měsíční útrata na zákazníka) ke konci června 2009 meziročně poklesla o 4,8 % na 472 Kč i přes zvýšení podílu tarifních zákazníků na celkové zákaznické základně, což bylo ovlivněno uvedením tarifů nové generace, migracemi zákazníků na předplacené služby a regulačními opatřeními. Podíl nehlasových služeb na tržbách ARPU tvořil 22 %.
Zákazníci
Celkový počet zákazníků meziročně vzrostl o 2,3 % na 5,43 milionu. Počet tarifních zákazníků se zvýšil o 9,5 % na 2,59 milionu, což představuje 47,8 % celkové zákaznické základny.
"V následujících měsících se budeme ještě více zaměřovat na nabídku datových služeb a dále rozvíjet naši stávající strategii zacílenou na komunitní služby," říká Roland Mahler.
V roce 2009 se společnost zaměřuje na nabídku výhodných služeb a tarifů, které zákazníkům pomáhají optimalizovat výdaje na telekomunikační služby. Příkladem jsou nové tarifní programy Firma určené pro malé a střední podniky, které nabízejí jeden kreditní tarif pro celou firmu, a nová verze tarifního zvýhodnění Rodina, jehož uživatelé mohou komunikovat zdarma ve skupině až pěti lidí prostřednictvím volání, SMS a MMS za ještě nižší měsíční poplatek. Oblíbené roamingové zvýhodnění Cestovatel bylo rozšířeno také na Řecko a Bulharsko.
Článek T-Mobile Czech Republic a.s. ze dne pondělí 10. srpna 2009
Podle analýzy T-Mobile bylo v neděli na Letné přes 283000 lidí
IdeaPad S10-3: netbook Lenovo pro milovníky surfování
T-Mobile pozastavuje dobíjení předplacených karet pro Sazka terminály
Silvestr 2010 ve znamení hovorů
Milan Křístek: nový ředitel prodeje firemním zákazníkům T-Mobile
Milan Vašina: nový generální ředitel T-Mobile
Satelitní TV od T-Mobile už za korunu
lovecka-sezona.cz: lov QR kódů v ulicích Prahy
Mobilní internet 3G od T-Mobile do dalších 5 měst
Počítač Compaq 100eu za korunu s ADSL 16 Mb/s
Cenové zvýhodnění volání pro tarifní programy Podnikatel od T-Mobile
m-vstupenky na Řípfest s velkou slevou
Twist Začínám, Povídám, Posílám: nové tarify T-Mobile
Speciální nabídka T-Mobile pro postižené povodněmi
Deutsche Telekom podpoří videoklip k singlu Firework popové hvězdy Katy Perry
Emporia, jednoduchý telefon pro seniory
Martin Jaroš povede tým marketingové komunikace T-Mobile
Nové destinace roamingového zvýhodnění T-Mobile Cestovatel
Mobilní internet se slevou na 2 roky k novým notebookům Acer
Velká soutěž o telefony iPhone s tarifem na rok zdarma
Grand a TOP tarify T-Mobile ve slevě
Záloha kontaktů zdarma pro zákazníky T-Mobile
Pomoc T-Mobile postiženým povodní
Dobíjení Twist karty na t-mobile.cz
T-Mobile vstupuje do boje proti dětské pornografii
Polemic, zaplať za novou desku, kolik si kapela zaslouží
Twist Internet Lite, ideální pro občasné surfaře
T-Mobile testuje technologie NFC
Podle průzkumu T-Mobile Češi v ekologii spoléhají na firmy
Tým 500 a Tým 900, novinka pro firemní zákazníky
T-Mobile uvádí na trh novou generaci přátelských tarifů
U T-Mobile ne za všechny telekomunikační služby musíte platit
Mobilní marketing T-Mobile prošel úspěšnými testy
Tarify BAV SE, hudba zdarma pro všechny uživatele
Dodávka a správa zařízení, nová služba T-Mobile pro firemní zákazníky
Netbook Acer Aspire 1410 od T-Mobile
T-Mobile garantuje úspěšnost reklamních SMS a MMS
Twist Internet Lite, novinka pro občasné surfaře
Rock for People se slevou pro zákazníky T-Mobile
Zpravodajství Z1 na mobil na měsíc zdarma
Novinka pro Twist, Expresní zákaznická linka T-Mobile
Profi, neomezené tarify pro firmy
Grand a Grand PLUS, nové tarify s neomezeným voláním