U:fon na Facebooku představil tým operátorů z centra zákaznické péče, kteří budou pomáhat řešit problémy a připomínky svých zákazníků přímo prostřednictvím této stále populárnější sociální sítě.
"Přestože většina firem v Česku už dnes se svými zákazníky přes Facebook komunikuje, rozhodně se zatím nedalo mluvit o skutečné péči, jak ji známe z klasických zákaznických center, která fungují především po telefonu. Inspirovali jsme se v zahraničí a odteď budou naši operátoři kromě call centra fungovat i on-line na Facebooku. Zatím pouze v pracovní době našeho call centra, tedy od 8 ráno do 8 večer, do budoucna ale počítáme i s tím, že nám tento nástroj umožní výrazně prodloužit provozní dobu," říká Oleg Vojtíšek, ředitel péče o zákazníky U:fona.
Služba je určena všem, kdo Facebook pravidelně používají nebo dokonce při kontaktu preferují, ale samozřejmě i těm, kdo neradi čekají na lince call centra nebo přes den nemají čas nebo příležitost vyřídit hovor. "Stačí, když dotaz napíší na naši Zeď. V pilotním provozu byla naše reakční doba na dotazy cca 15 minut, rádi bychom ji udrželi i do budoucna," doplňuje Oleg Vojtíšek.
Článek U:fon ze dne středa 24. února 2010
Neomezený mobilní internet ve vánoční akci se slevou na 12 měsíců
Mobilní internet 4 GB s 50% slevou jen za 114 Kč
Online připojení na dovolené i na chalupy
Aktuální srovnání parametrů a cen mobilního internetu
Bezdrátová pevná telefonní linka
Mobilní internet 8 GB do notebooku s 25% slevou
Manažerské PTT vysílačky ZTE G-420 s širokými možnostmi využití
Vánoční bonusové balíčky k tarifům a služby zdarma od Air Telecomu
Komunikace přes vysílačky po celé ČR
První mobil pořizují rodiče dětem již ve čtvrté třídě
Mobilní internet Air Telecomu - 100 GB dat na 2 měsíce zdarma
U:fon zavádí nový bezdrátový telefon Olive pro pevnou linku
Air Telecom členem Asociace provozovatelů mobilních sítí
Nepodložená vyjádření ČTÚ poškozují Air Telecom
Nejlevnější volání z Chorvatska s Air Telecom
Web Air Telecomu prošel redesignem
U:fon snižuje cenu pevných hlasových služeb
Příval nových objednávek neomezeného volání dnes dočasně zahltil e-shop Air Telecom
U:fon internet doma i na cestách v jednom balíčku
Trojnásobný nárůst prodeje mobilních služeb U:fon
Mobilní datové tarify ovládl v únoru opět U:fon
Pevné linky U:fon přinášejí značné úspory
U:fon expanduje do nových prostor na Balabence
U:fon nabízí nejvýhodnější 3G mobilní datové tarify v České republice
MobilKom je připraven na vstup strategického investora
Dobíjení v prosinci se vyplatí: dobijte si libovolnou částu pro 3G internet a U:fon ji zdvojnásobí
MobilKomu bylo povoleno insolvenční řízení, pro zákazníky se nic nemění
Wi-Fi router NP-10 s 3G konektivitou a SMS ovládáním
MobilKom rozhodl o restrukturalizaci
Vánoční nabídka 3G datových služeb od U:fonu
U:fon rozšířil dosah mobilního internetu 3G a má nyní nejširší pokrytí v ČR
MobilKom vstupuje do sdružení SOLUS
Unifon, nový hlasový tarif od U:fon
U:fon jako první v Česku pomáhá zákazníkům i přes Facebook
U:fon zlepšuje a zjednodušuje svoji nabídku 3G mobilního internetu
U:fon se chce stát prvním nízkonákladovým operátorem v ČR
Nejlevnější mobilní operátor v česku je U:fon
U:fon představil svoji nabídku pro Vánoce 2009
Jana Studničková, nová marketingová ředitelka U:fona
U:Fon novinky v mobilních terifech
U:Fon nové tarify pro 3G mobilní internet
Tomáš Budník, nový generální ředitel U:Fon
U:Fon zavádí volné minuy ke svým pevným linkám
U:Fon dosáhl největšího čistého přírůstku zákazníků ze všech mobilních operátorů
U:fon okamžitě reaguje na snížení propojovacích poplatků a zlevňuje odchozí volání o 40 haléřů