Společnost UPC oznamuje, že k 1. září 2007 úspěšně dokončila integraci druhé největší kabelové televize Karneval Media do svých struktur. Současně svým zákazníkům a širší veřejnosti představuje novou firemní vizi a identitu značky - "Jednoduše pro každého" (Simply for Everyone) ...
Na jejich základě bude usilovat o otevření nastupujícího digitálního světa pro všechny zájemce a to průběžným důrazem na jednoduchost všech poskytovaných služeb a na osobní, lidský nikoliv technicistní přístup k zákazníkům.
"Úspěšně završená integrace a nová vize jsou výsledkem změn, kterými společnost UPC prochází během posledních let jak na mezinárodní scéně, tak v České republice", konstatuje Václav Bartoň, generální ředitel UPC a dodává : "do budoucna může obstát jen silná, sebevědomá, technicky a lidsky připravená a pružně se orientující firma, která položí prvořadý důraz na službu zákazníkovi. Tedy taková firma, jakou je chce být právě UPC. Svět se mění velmi rychle a nové technologie poskytují nejen stále větší výběr a nové možnosti, ale ve svých důsledcích zapříčiňují i nárůst objemu nepřehledných informací a jejich složitost. A my chceme do budoucna zbavit naše zákazníky právě obav z komplikované moderní technologie. Chceme, aby si v nastupujícím digitálním světě našel své místo každý, bez ohledu na své znalosti či dovednosti. A to je to podstatné. Na změnách tak nezískají pouze zákazníci dřívějšího Karnevalu, kteří již nyní oceňují vyšší kvalitu internetu, levnější telefon a nové televizní programy ale i dřívější zákazníci UPC a všichni noví zájemci o naše služby."
Nová vize a strategie UPC našly svou vizualizaci v symbolu květu. Květ, který se podle potřeby otevírá, je příslibem digitálního věta, bránou ke všem překvapujícím zážitkům, které může UPC svým zákazníkům nabídnout. Slovně je tato myšlenka vyjádřena heslem "Jednoduše pro každého" (Simply for Everyone). V souvislosti s realizací vize společnost již dříve zahájila řadu konkrétních změn. Např. restrukturalizuje svá klientské centra a dále průběžně zkvalitňuje a inovuje své služby (zvyšování rychlostí a zrušení limitů u internetu, zavedení hlasových služeb, nové programy v televizní nabídce, testovací provoz digitální kabelové televize). UPC také v nejbližší době plánuje zavést nové a progresivní technologie a produkty, například cenově dostupnou digitální programovou nabídku ve standardu DVB-C, distribuci programů ve vysokém rozlišení obrazu (HDTV) či možnost nahrávání programů na hard-disk (PVR).
Nově integrovaná společnost bude nadále působit pouze pod názvem UPC Česká republika, a. s. UPC jako právní nástupce společnosti Karneval převezme k tomuto datu všechna její práva a závazky.
Co se týče všech zákazníků televizních služeb a většiny uživatelů internetových a telefonních služeb společnosti Karneval stanou se zákazníky společnosti UPC za nezměněných podmínek (včetně cen a tarifů). Dosud existující telefonní tarify a internetové nabídky společnosti Karneval Média, které již nebylo možno v posledních měsících objednávat, budou postupně zrušeny. Jejich uživatelům bude nabídnut přechod na tarify a nabídky UPC, což pro ně bude znamenat především vylepšení poměru kvalita/cena. O záměrech a vizi společnosti a drobných změnách v účtovacím období, datech splatnosti a číslech smlouvy pak bude každý dotčený zákazník vhodným způsobem a několika cestami informován.
"Nová" UPC bude nadále největším českým poskytovatelem vysokorychlostního internetu, televizních a telefonních služeb po kabelu a digitálních satelitních televizních služeb. Její služby budou využívat domácnosti v celkem 370 lokalitách České republiky. Kabelové sítě slučovaných společností jsou v dosahu 1 265 000 domácností a jejich služby podle údajů k 30.6. 2007 aktivně využívalo na 959 100 zákazníků. Z toho si televizní služby předplácelo celkem 683 000 zákazníků, vysokorychlostní internet 216 000 zákazníků a telefonní služby přes 59 000 zákazníků.
Článek UPC Česká republika a.s. ze dne pondělí 3. září 2007
Lepší virtuální IP PBX v cloudu než stará telefonní ústředna ve firmě
Všeobecné podmínky poskytování služeb UPC pro podnikatele a živnostníky
Moderní síť UPC vyhovuje těm nejpřísnějším firemním nárokům
UPC telefon pro levné VoIP volání z pevné linky
B2B UPC WEB: zaměřeno na firemní zákazníky
Zájem o pevnou telefonní linku UPC roste
Internet UPC využívá víc než čtyři sta tisíc českých domácností
UPC digitální televize je v oblibě českých domácností
Domácí WiFi síť s UPC Fiber Power
UPC snižuje ceny za volání a internetové služby pro SME segment
Podvodníci se vydávají za pracovníky UPC
UPC Fiber Power 100 v akční ceně 999 Kč po dobu 4 měsíců
Firmy jsou nejvíce spokojeny s internetem od UPC
ZOH zvyšují zájem o kabelovou televizi
Finanční krize v televizi, máme toho dost
Testovací vysílání ČT ve vysokém rozlišení je dostupné v digitální televizi UPC
History Channel HD startuje v digitální televizi UPC
Internet 1 M, nová internetová služba UPC
Varujeme veřejnost před pokusem o finanční podvod využívající jméno a logo UPC
Jan van Steeg, nový provozní ředitel UPC Česká republika
Fiber Power 100 a Fiber Power 50, nové internetové služby pro podnikatele
UPC Fiber Power, nejrychlejší připojení k internetu s rychlostí až 100 Mb/s
Dva nové balíčky datových a hlasových služeb pro podnikatelskou sféru
UPC podporuje bezpečnější internet
UPC nabídne TV Barrandov analogově i digitálně, po kabelu i na satelitu
Digitální kabelová televize UPC poráží analogovou
Sledovanost stanic digitální televize UPC
HDTV Forum o televiznímu vysílání ve vysokém rozlišení
Internet UPC má již přes tři sta tisíc zákazníků
Počet zákazníků digitální kabelové televize UPC překročil 250 000
Volání s UPC po ČR, Evropě a do USA zdarma v rámci paušálu
UPC přichází s novou internetovou nabídkou UPC 10M a UPC 20M
Digitální kabelovou televizi UPC má již přes 200 000 českých domácností
UPC Broadband Slovakia si zvolila systém evidence sítí na platformě Smallworld
S UPC si může zdarma telefonovat již více než sto tisíc českých omácností
UPC výrazně zjednodušuje nabídku digitální satelitní televize UPC Direct
Internet UPC má bezlimitní vyšší rychlosti za stejnou cenu
Změny v nabídce analogového vysílání kabelové televize UPC
Začlenění pozemní digitální televize do nabídky kabelové televize UPC
UPC zařazuje do vysílání Novu Cinema a JimJam
UPC v roce 2008 zachová většinu cen za své služby, některé sníží nebo upraví
UPC nabídne zápasy NHL ve vysílání SPORT1
UPC modernizuje své klientské centrum
Digitální kabelová televize UPC má 60 TV kanálů z toho 41 v češtině nebo slovenštině
UPC ČR je větší, výkonnější, s novou vizí a identitou