Vodafone spustil nový online systém péče, díky němuž zákazníci naleznou informace, rady a odpovědi na otázky týkající se produktů a služeb Vodafonu rychle a na jednom místě.
Nové Centrum péče je založeno na algoritmu, který dokáže rozpoznat nejčastěji vyhledávané otázky a nabídne je uživateli jako první. Otázky a odpovědi vzešly z kombinované analýzy několika současných webových sekcí péče o zákazníky i zákaznických linek.
"Díky Centru péče naleznou naši zákazníci všechny relevantní informace o našich produktech a službách online a na jednom místě," říká Alistair Beak, ředitel online péče o zákazníky Vodafonu a dodává : "Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy připravili naši zaměstnanci, kteří jsou se zákazníky v každodenním kontaktu. Na této nové službě je skvělé to, že neustále vybízí zákazníky k tomu, aby nám poskytovali zpětnou vazbu, díky které se bude služba dál zlepšovat."
Otázky z Centra péče jsou vždy přímo svázány s tématem jednotlivých sekcí webu Vodafonu a systém proto uživateli vždy nabídne relevantní sadu informací, která se týká služby, či produktu, o který má zájem.
Centrum péče sjednocuje více než 600 otázek a odpovědí, které byly v minulosti k nalezení na vícero specializovaných stránkách Vodafonu věnovaných jednotlivým službám, či technickým informacím. Okruh otázek v Centru péče se bude neustále rozrůstat.
Článek Vodafone Czech Republic a.s. ze dne úterý 10. listopadu 2009
Předplacený tarif a SIM karty ke službě IoT Easy Connect
Sbírka mobilních telefonů pro lidi z Ukrajiny
Předplacená datová Karta 30 GB ve speciální edici Vodafonu
5G od Vodafonu do dalších měst a obcí
Vodafone ukončí provoz 3G sítě
Získejte finanční podporu i rady expertů pro svůj starup
Snadná správa a řízení firemní sítě s SD-WAN
Vylepšené podmínky mobilních služeb Vodafone v zahraničí
400 MB dat zdarma denně jako dárek k Předplacené kartě 30
První komerční 5G síť v Česku bude spuštěna v Karlových Varech
eSIM nahrazuje klasickou plastovou SIM kartu
IoT firmám přináší konkurenční výhody
Echo testuje rychlost přenosu dat z policejní databáze do mobilů uživatelů
Starý mobil nepatří do šuplíku - nechte ho recyklovat
Konvergentní nabídka hlasových a internetových služeb
Moderní IT ve službách lidí s handicapem
Svátek dárcovství podpořil projekt mobilní aplikace Echo
Kvalitní pevné připojení k internetu pro české domácnosti
Mobilní aplikace Echo pomáhá hledat děti v ohrožení
Balíček Cloud Pass pro výhodné zálohování fotografií a dokumentů přes mobilní data
Investice do NB-IoT technologie reagují na rostoucí zájem firem
Vodafone posiluje oblast fixního připojení domácností k internetu
Digitální asistent TOBi pomáhá v komunikaci se zákazníky Vodafonu
Echo pomůže zapojit do pátrání po pohřešovaných dětech širokou veřejnost
IoT ve službách záchrany životů a životního prostředí
Vodafone akvizicí UPC posiluje v oblasti konvergovaných služeb
Chytré měřiče tepla v NB-IoT síti Vodafonu
Pevné internetové připojení v LTE síti Vodafonu
Mobilní data bez počítání s Vodafone Pass
NB-IoT síť pro internet věcí již pokrývá celé Česko
Vodafone snižuje cenu dat v roamingu
60 GB dat pro přenosné internetové připojení za 449 Kč měsíčně
Kvalitní hlasové a datové služby v síti Vodafonu
Více mobilních dat s novými tarify Red Naplno pro jednotlivce i firemní zákazníky
NB-IoT laboratoř Vodafone pomáhá se zaváděním internetu věcí
Rychlý mobilní internet ve všech okresech České republiky
Společná mobilní data pro celou rodinu s neomezeným voláním
První NB-IoT demo test na českém trhu
Technologie pro Internet věcí NB-IoT v komerční síti Vodafone
Vodafone zavádí technologii LTE Advanced 4x4 MIMO
Můj Vodafone skrývá vánoční překvapení
Dostupnost LTE Vodafone pro nové lokality
Kompletní roamingové řešení Vodafonu
Dva nové telefony a tablet v nabídce Vodafonu
O2 porušuje principy volné soutěže na trhu xDSL internetu
Podle ČTÚ má Vodafone nejlepší pokrytí rychlým mobilním internetem
Turbo Internet Vodafone pro 95 % populace a neomezená data na Vánoce
Tablet Smart Tab 4G ve speciální nabídce pro věrné zákazníky Vodafonu