Kamenné prodejny mobilních operátorů, pojišťoven a bank začínají prohrávat souboj s internetem. Lidé, kteří mají přístup k internetu, do nich chodí minimálně, protože se naučili zařizovat stále více věcí právě přes internet.
Dvě pětiny zákazníků navštíví kamenné pobočky méně než jednou za rok. Naproti tomu 72 % zákazníků využívá internetovou zákaznickou péči jednou za 14 dní a častěji.
Vyplývá to z průzkumu Vodafone Zoom o zákaznické péči operátorů, bank a pojišťoven, který pro Vodafone mezi 600 respondenty realizovala agentura Data Collect.
K čemu nejvíce zákazníci využívají internetovou péči :
Do kamenných poboček mobilních operátorů, bank a pojišťoven chodí většina zákazníků převážně jen v nezbytných případech, často při prvním nákupu služby či produktu. Telefonní zákaznické linky využívají lidé trochu častěji, ovšem převážnou většinu běžných úkonů vyřizují přes internet.
S péčí poskytovanou prostřednictvím internetu je spokojeno přes 90% zákazníků, kteří ji využívají, zatímco s péčí v kamenných prodejnách a na telefonních linkách je spokojeno 70% respondentů.
Článek Vodafone Czech Republic a.s. ze dne čtvrtek 13. srpna 2009
Předplacený tarif a SIM karty ke službě IoT Easy Connect
Sbírka mobilních telefonů pro lidi z Ukrajiny
Předplacená datová Karta 30 GB ve speciální edici Vodafonu
5G od Vodafonu do dalších měst a obcí
Vodafone ukončí provoz 3G sítě
Získejte finanční podporu i rady expertů pro svůj starup
Snadná správa a řízení firemní sítě s SD-WAN
Vylepšené podmínky mobilních služeb Vodafone v zahraničí
400 MB dat zdarma denně jako dárek k Předplacené kartě 30
První komerční 5G síť v Česku bude spuštěna v Karlových Varech
eSIM nahrazuje klasickou plastovou SIM kartu
IoT firmám přináší konkurenční výhody
Echo testuje rychlost přenosu dat z policejní databáze do mobilů uživatelů
Starý mobil nepatří do šuplíku - nechte ho recyklovat
Konvergentní nabídka hlasových a internetových služeb
Moderní IT ve službách lidí s handicapem
Svátek dárcovství podpořil projekt mobilní aplikace Echo
Kvalitní pevné připojení k internetu pro české domácnosti
Mobilní aplikace Echo pomáhá hledat děti v ohrožení
Balíček Cloud Pass pro výhodné zálohování fotografií a dokumentů přes mobilní data
Investice do NB-IoT technologie reagují na rostoucí zájem firem
Vodafone posiluje oblast fixního připojení domácností k internetu
Digitální asistent TOBi pomáhá v komunikaci se zákazníky Vodafonu
Echo pomůže zapojit do pátrání po pohřešovaných dětech širokou veřejnost
IoT ve službách záchrany životů a životního prostředí
Vodafone akvizicí UPC posiluje v oblasti konvergovaných služeb
Chytré měřiče tepla v NB-IoT síti Vodafonu
Pevné internetové připojení v LTE síti Vodafonu
Mobilní data bez počítání s Vodafone Pass
NB-IoT síť pro internet věcí již pokrývá celé Česko
Vodafone snižuje cenu dat v roamingu
60 GB dat pro přenosné internetové připojení za 449 Kč měsíčně
Kvalitní hlasové a datové služby v síti Vodafonu
Více mobilních dat s novými tarify Red Naplno pro jednotlivce i firemní zákazníky
NB-IoT laboratoř Vodafone pomáhá se zaváděním internetu věcí
Rychlý mobilní internet ve všech okresech České republiky
Společná mobilní data pro celou rodinu s neomezeným voláním
První NB-IoT demo test na českém trhu
Technologie pro Internet věcí NB-IoT v komerční síti Vodafone
Vodafone zavádí technologii LTE Advanced 4x4 MIMO
Můj Vodafone skrývá vánoční překvapení
Dostupnost LTE Vodafone pro nové lokality
Kompletní roamingové řešení Vodafonu
Dva nové telefony a tablet v nabídce Vodafonu
O2 porušuje principy volné soutěže na trhu xDSL internetu
Podle ČTÚ má Vodafone nejlepší pokrytí rychlým mobilním internetem
Turbo Internet Vodafone pro 95 % populace a neomezená data na Vánoce
Tablet Smart Tab 4G ve speciální nabídce pro věrné zákazníky Vodafonu