Vysoká škola manažerské informatiky a ekonomiky (VŠMIE) provedla facelifting svých internetových stránek a pro další komunikaci s veřejností i studenty začala využívat Facebook.
VŠMIE založila vlastní profil na populární sociální síti Facebook, s nímž jsou nové stránky provázány. Portál, který se stal fenoménem hlavně u mladé generace, má v informačním servisu VŠMIE sloužit jako prostředek neformální komunikace mezi vyučujícími a studenty i studenty samotnými.
"Zpracování i struktura stránek na Facebooku je přizpůsobena na míru VŠMIE. Stránky ovšem nemají za úkol kopírovat oficiální web školy. Hodláme tímto způsobem uživatele sítě Facebook pravidelně informovat o své činnosti a novinkách ve výuce hlavně z neoficiálního pohledu. Od tohoto kroku si také slibujeme zvýšení zájmu studentů o aktivity se školou spojené", uvádí Radek Řechka, ředitel a kvestor VŠMIE. Samotné prostředí Facebooku VŠMIE rozdělila do tematických podrubrik, např. blog ředitele školy, poradna pro diskuzi studentů s vyučujícími, ukázky testů či prostor pro komunikaci bývalých i stávajících studentů. "Doufáme také, že díky tomuto kroku zůstaneme v kontaktu s našimi absolventy a utvoříme si tak lepší zpětnou vazbu o jejich uplatnění v praxi," dodává Radek Řechka.
VŠMIE současně vstoupila do další fáze marketingové kampaně s podtitulem "Zvol si správnou vejšku". V rámci intenzívnějšího oslovování potenciálních i stávajících studentů a snadnějšího přístupu k informacím prošly internetové stránky VŠMIE po dvou letech podstatnými úpravami. Z důvodu lepší orientace a atraktivity pro návštěvníky byla zvýrazněna sekce pro zájemce obsahující podrobnosti o nabízených studijních oborech či výukových střediscích s elektronickou přihláškou. Vylepšení se dočkal také abonentní systém pro odběr novinek.
Do další fáze oslovování nových studentů vstoupila VŠMIE pokračováním své kampaně "Zvol si správnou vejšku", kterou úspěšně zahájila již minulý rok. "V tomto roce kampaň probíhá ve třech fázích. První již máme za sebou - probíhala od ledna do února, druhá fáze se rozjíždí v květnu a potrvá opět dva měsíce. Třetí fáze nás čeká v září, kdy bychom chtěli kampaní oslovit ještě nerozhodnuté studenty," uvádí Radek Řechka.
Kampaň je vedena formou tištěné inzerce v oborových časopisech a denním tisku, bannerů a PR článků na internetu i jako reklama v MHD v Praze. Inzerce je zaměřena na zájemce o vzdělávání, kteří dosud nejsou rozhodnuti pro konkrétní školu, a má za cíl upozornit je na možnost studia právě na VŠMIE. Neobsahuje však pouze prostý výčet oborů a informací o studiu. Její devizou je i vtipné kreativní zpracování podle vlastního návrhu VŠMIE.
Článek VŠMIE a.s. ze dne pátek 7. května 2010
Bezplatné počítačové kurzy pro veřejnost
Mobile learning, jako nejmodernější forma výuky na VŠMIE
Nový facelift internetových stránek VŠMIE a profil na Facebooku
VŠMIE přemostila mezeru ve vzdělávání
Studentům chebského gymnázia se otevřela brána ke vzdělání
Studium na soukromé vysoké škole neznamená automaticky diplom
Studenti VŠMIE nahlédnou do chodu softwarové firmy
VŠMIE úspěšně pokračuje v zavádění unikátního projektu Brána na vysokou školu
VŠMIE se úspěšně podílela na přípravě odborníků pro oblast inovačního podnikání
VŠMIE bude vyučovat právo nově také dálkově
VŠMIE získává pro studenty další špičky v oboru
VŠMIE se zapojila do projektu Oracle Academy
VŠMIE představila nový projekt integrovaného e-learningového systému
VŠMIE překonala hranici 1000 studentů
VŠMIE získala akreditaci MŠMT ČR na nový obor
Bezpečně na internet s Prahou 5 a VŠMIE