Dynamics 365 propojuje ERP a CRM systémy s dalšími podnikovými aplikacemi v online prostředí za cenu pronájmu. Zvyšuje efektivitu, urychluje obchodní firemní procesy a přizpůsobit se dá každému odvětví, pro každého člena týmu a jeho práci.
Microsoft Dynamics 365 je cloudové řešení nové generace, které je postaveno na společném datovém modelu a aplikační platformě Azure. Tak je zajištěna jednotnost, interoperabilita a rozšiřitelnost v přirozené integraci s Office 365 a dalšími aplikacemi Microsoftu.
Hlavní přínosy Microsoft Dynamics 365:
Nejlepší informační systémy Microsoftu jsou nyní uživatelům k dispozice online jako služba (SaaS - Software as a Service - Software jako služba) za cenu pronájmu podle počtu provozovaných licencí.
Uživatelské prostředí aplikací je známé, intuitivní a hodnoceno jako velmi přívětivé. Díky tomu již není třeba řešit nákladná propojení produktů rodiny Microsoft Dynamics.
Společnost WEBCOM patří mezi největší a nejvýznamnější partnery Microsoftu pro oblast podnikových informačních systémů. Díky přístupu k nejmodernějším technologiím, vývojářským nástrojům a metodám implementace softwarových produktů poskytuje ta nejlepší řešení na míru.
Dodáváme jedinečná řešení pro oblasti financí, obchodu a marketingu, zákaznického servisu, řízení techniků v terénu, call center, výroby a projektového řízení. WEBCOM je lídrem na českém trhu v nabídce Microsoft Dynamics.
Dynamics 365 zahrnuje 3 hlavní funkční oblasti:
Automatické zahrnování e-mailů do CRM
Požadavkem téměř každého zákazníka je možnost ukládání e-mailové komunikace do CRM. I když to většina systémů umožňuje, téměř nikdo ve společnosti to nedělá. A pokud tak přeci jen někdo činí, tak je nakonec správně netřídí podle jednotlivých obchodních příležitostí nebo aktivit.
Umělá inteligence na pozadí skenuje e-mailovou komunikaci a snaží se spárovat e-maily z vaší doručené a odeslané pošty a přímo na záznamu obchodní příležitosti ukazuje potenciální shodu. Jednoduchým kliknutím na "připojit" se takový e-mail přidá k příležitosti a odpadá tak manuální propojování jednotlivých zpráv.
Sledování dopadů e-mailové komunikace
Tato funkčnost napomáhá obchodníkovi zasílat e-maily v ten správný čas, kdy si je zákazník nejpravděpodobněji pročte. Zároveň dokáže upozornit na to, že je ideální okamžik k odeslání připomínky o již zaslané nabídce.
Všechny tyto události nad e-mailem se uchovávají jako aktivity nad zákazníkem, takže všichni s daným oprávněním vidí, co a jak se zákazníkovi slíbilo a komunikovalo, co bylo dodáno a co je ještě třeba dotáhnout do úspěšného konce.
Asistent řízení vztahů se zákazníky
Zobrazuje správné informace ve správný čas. Neustále pracuje na pozadí, hlídá všechny aktivity, jednotlivé záznamy a veškerou komunikaci s klienty. Tato data jsou analyzována a rozpoznávána metodou "Machine learning". V reálném čase se generují výstupy pro obchodníky, které jsou relevatní a potřebné jen pro daný konkrétní den.
Obchodník se tedy věnuje zákazníkům, o které je třeba aktuálně pečovat, a nemusí myslet na to, kteří to jsou, neboť mu asistent řízení vztahů správně vybere konkrétní kontakty pro každý jeden pracovní den.
Asistent připomíná nadcházející schůzky a úkoly, vyhodnocuje vřelost vztahu se zákazníkem a proaktivně navrhuje další kroky. Díky němu už nezapomenete odpovědět na email, protože vám to asistent připomene.
Nemusíte ani aktualizovat vaše příležitosti, asistent hlídá data plnění a aktualizuje vše za vás.
Článek WEBCOM a.s. ze dne středa 15. února 2017
WEBCOM od ledna 2019 jako Konica Minolta IT Solutions Czech
Jan Svoboda - nový ředitel divize incadea
Jaromír Šponar získal pretižní ocenění Microsoft MVP
WEBCOM spustil nový odborný web o Automotive
Efektivní marketingová komunikace firmy
Propojení obchodních aplikací zvyšuje efektivitu firmy
Efektivní řízení servisních pracovníků v terénu
Bezpečnost veřejného prostoru pod dohledem technologie 3D-Lidar
WEBCOM pomáhá dětem s diabetem
Dynamics 365 pomáhá obchodníkům zlepšovat vztahy se zákazníky
Microsoft Dynamics 365 - cloudové řešení nové generace
Microsoft Dynamics 365 - užitečné, produktivní a inteligentní řešení
WEBCOM 8 STEPS analýza pomáhá firmám k úspěšnému rozvoji
WEBCOM obhájil členství v elitní skupině Microsoft Dynamics President´s Club
Řešení pro CPI Property Group vítězí v soutěži Microsoft Awards 2016
Realizační tým řešení Microsoft Dynamics CRM WEBCOMu posiluje
Dynamics Online NAV pružně reaguje na potřeby uživatelů
4Home využívá Microsoft Dynamics NAV 2013 R2
Realitní skupina CPI využívá Microsoft Dynamics AX 2012
WEBCOM mění logo a vstupuje do skupiny Konica Minolta
Efektivní využití BI pro automototive
WEBCOM se začleňuje do skupiny Konica Minolta
Microsoft Dynamics CRM pro call centra
WEBCOM pomáhá plnit přání seniorům
WEBCOM uspěl v týmové sportovní soutěži ITchampions Únětická 12
Odborné kurzy Microsoft Dynamics NAV 2009
Prestižní ocenění IBM Top Contributor 2014 pro WEBCOM
Profesor Zdeněk Souček v síni slávy soutěže Manažer roku 2014
Webcom Education Point - Microsoft Dynamics NAV kurzy
Účetnictví s Dynamics Online NAV
Automotive řešení incadea pro polský trh zajišťuje WEBCOM
Software jako služba šetří náklady na IT a zvyšuje uživatelský komfort
WEBCOM opět mezi nejlepšími partnery Microsoftu
WEBCOM opět v komunitě Microsoft Dynamics Inner Circle 2014
WEBCOM zůstává členem celosvětové elitní skupiny President´s Club i v roce 2014
Prodej řešení incadea v Polsku bude exkluzivně zajišťovat WEBCOM
WEBCOM představuje nové školicí centrum v Brně
UMAX Dynamics AX - informační systém pro utilitní společnosti
Řešení incadea pomáhá řídit prodej a servis vozidel DAF
Přestavba kostela sv. Václava v Lanškrouně s podporou WEBCOM
WEBCOM partnerem incadea GmbH pro polský trh
Diskusní setkání pro utilitní společnosti
WEBCOM členem Microsoft President´s Club 2013
WEBCOM potvrzuje svou dlouhodobou strategii v oboru energetiky
UMAX - informační systém pro utilitní společnosti
WEBCOM partnerem konference Nová vize IT 2013
Automotive řešení WEBCOM pro Ford Česká republika
WEBCOM vítězem soutěže Microsoft Awards 2013 v kategorii Microsoft Dynamics CRM
Webcom Dynamics Network podpoří prodej ERP a CRM systémů pro malé a střední firmy