WEBCOM poskytuje specializované řešení Microsoft Dynamics CRM pro call centra, které umožňuje komunikovat se zákazníky rozmanitými kanály. Od kontaktního centra, přes webové stránky až po sociální sítě.
Zákaznický servis tak zajistí účinnější řízení služeb s využitím servisních smluv, servisních případů a dalších podkladů. Benefitem Microsoft Dynamics CRM je, že se jedná o plně otevřenou platformu, která umožňuje realizovat velmi specifické požadavky s minimálními náklady na vývoj a správu.
"Každá společnost je jiná, má jiné procesy, strukturu, styl řízení a potřeby. Proto Microsoft Dynamics CRM obsahuje nepřeberné možnosti, jak celé řešení jednoduše přizpůsobit právě individuálním požadavkům. V současnosti ho využívá více než sto tisíc zákazníků po celém světě," shrnuje benefity řešení Pavel Vaněk, obchodní a marketingový ředitel společnosti WEBCOM.
Podrobná znalost klientů a jejich specifických požadavků je rozhodující pro úspěšné podnikání. Efektivní řízení těchto vztahů a následná nabídka poptávaných služeb na míru je pak přímou cestou k loajálnímu zákazníkovi a v konečném důsledku i k ziskovosti. Díky call centrům mají klienti možnost získat relevantní informace o produktech a službách dané společnosti přímo od vyškolených operátorů.
Firma naopak touto formou komunikace získává další nástroj k přesvědčení zákazníka ke koupi produktu či služby, řešení případných stížností, oprav a nabízí se jí tak v průběhu času sledovat měnící se potřeby klientů.
Propojením kontaktního centra a CRM systému je možné realizovat značné úspory nákladů. V okamžiku spojení s call centrem se na základě telefonního čísla souběžně inicializuje spuštění karty zákazníka v CRM systému a specialista kontaktního centra tak minimalizuje prodlevy mezi jednotlivými úkony.
K zefektivnění obsluhy zákazníků dochází také díky předpřipraveným scénářům, ať už se jedná o pasivní či aktivní call centrum. Přehledný průvodce umožňuje jednotlivým operátorům projít přesně daným procesem z jednoho místa, a to i tehdy, pokud se data nachází v různých systémech.
Článek WEBCOM a.s. ze dne úterý 23. června 2015
WEBCOM od ledna 2019 jako Konica Minolta IT Solutions Czech
Jan Svoboda - nový ředitel divize incadea
Jaromír Šponar získal pretižní ocenění Microsoft MVP
WEBCOM spustil nový odborný web o Automotive
Efektivní marketingová komunikace firmy
Propojení obchodních aplikací zvyšuje efektivitu firmy
Efektivní řízení servisních pracovníků v terénu
Bezpečnost veřejného prostoru pod dohledem technologie 3D-Lidar
WEBCOM pomáhá dětem s diabetem
Dynamics 365 pomáhá obchodníkům zlepšovat vztahy se zákazníky
Microsoft Dynamics 365 - cloudové řešení nové generace
Microsoft Dynamics 365 - užitečné, produktivní a inteligentní řešení
WEBCOM 8 STEPS analýza pomáhá firmám k úspěšnému rozvoji
WEBCOM obhájil členství v elitní skupině Microsoft Dynamics President´s Club
Řešení pro CPI Property Group vítězí v soutěži Microsoft Awards 2016
Realizační tým řešení Microsoft Dynamics CRM WEBCOMu posiluje
Dynamics Online NAV pružně reaguje na potřeby uživatelů
4Home využívá Microsoft Dynamics NAV 2013 R2
Realitní skupina CPI využívá Microsoft Dynamics AX 2012
WEBCOM mění logo a vstupuje do skupiny Konica Minolta
Efektivní využití BI pro automototive
WEBCOM se začleňuje do skupiny Konica Minolta
Microsoft Dynamics CRM pro call centra
WEBCOM pomáhá plnit přání seniorům
WEBCOM uspěl v týmové sportovní soutěži ITchampions Únětická 12
Odborné kurzy Microsoft Dynamics NAV 2009
Prestižní ocenění IBM Top Contributor 2014 pro WEBCOM
Profesor Zdeněk Souček v síni slávy soutěže Manažer roku 2014
Webcom Education Point - Microsoft Dynamics NAV kurzy
Účetnictví s Dynamics Online NAV
Automotive řešení incadea pro polský trh zajišťuje WEBCOM
Software jako služba šetří náklady na IT a zvyšuje uživatelský komfort
WEBCOM opět mezi nejlepšími partnery Microsoftu
WEBCOM opět v komunitě Microsoft Dynamics Inner Circle 2014
WEBCOM zůstává členem celosvětové elitní skupiny President´s Club i v roce 2014
Prodej řešení incadea v Polsku bude exkluzivně zajišťovat WEBCOM
WEBCOM představuje nové školicí centrum v Brně
UMAX Dynamics AX - informační systém pro utilitní společnosti
Řešení incadea pomáhá řídit prodej a servis vozidel DAF
Přestavba kostela sv. Václava v Lanškrouně s podporou WEBCOM
WEBCOM partnerem incadea GmbH pro polský trh
Diskusní setkání pro utilitní společnosti
WEBCOM členem Microsoft President´s Club 2013
WEBCOM potvrzuje svou dlouhodobou strategii v oboru energetiky
UMAX - informační systém pro utilitní společnosti
WEBCOM partnerem konference Nová vize IT 2013
Automotive řešení WEBCOM pro Ford Česká republika
WEBCOM vítězem soutěže Microsoft Awards 2013 v kategorii Microsoft Dynamics CRM
Webcom Dynamics Network podpoří prodej ERP a CRM systémů pro malé a střední firmy