Mají-li utilitní společnosti uspět při naplnění požadavků svých klientů, musí co nejdříve změnit své procesy tak, aby byly schopné nabídnout komplexnost služeb při ještě vyšší efektivitě.
Deregulace energetického trhu přináší pro utilitní společnosti unikátní obchodní příležitosti, ale i nebezpečí. Na straně odběratelů pak významně usnadňuje možnost změny dodavatele energií. Nejzajímavějším zákaznickým bonusem celého procesu deregulace je možnost komplexních dodávek pro celou domácnost.
Zjednodušeně řečeno - každý odběratel má možnost volby dodavatele komplexních služeb od elektřiny, plynu, přes teplo, vodu, energetický management, pevné i mobilní volání, až po připojení k internetu, kabelovou televizi a další.
To je uživatelský komfort, jaký zde do této chvíle nebyl. Proč ale nepostupuje tento typ služeb tak rychle, jak bychom v tomto případě považovali za logické?
Utilitní společnosti mohou zvládnout tuto proměnu s pomocí plnohodnotného softwarového prostředí, které bude dostatečně flexibilní a zajistí nejen efektivní obsluhu zákazníků, ale díky podpoře okamžitých změn a přesných cílených rozhodnutí zvýší výslednou "customer experience".
"Klíčem úspěchu zvyšování kvality a úrovně služeb poskytovaných zákazníkům je páteřní informační systém, který poskytuje možnost jednoduše a efektivně zákazníka obsluhovat a komunikovat s ním. Jinak řečeno, IT systém nesmí brzdit obslužné procesy, naopak je musí podporovat a maximálně optimalizovat," říká Petr Sosík, ředitel společnosti VEMEX Energie a.s.
V době, kdy je legislativní prostředí proměnlivé, musí umět tento systém dokonale vstřebávat všechny tyto změny a navíc rychle reagovat na požadavky domácností i korporátních klientů.
Osvědčeným řešením zákaznického systému je například UMAX Dynamics AX, který poskytuje nejen značnou flexibilitu a plnou podporu multi-utilitních společností, ale současně při implementaci dochází k zefektivnění procesů, což přináší další zásadní úspory.
"Dostát těmto nárokům není snadné, ale ne nemožné. Informační systém UMAX Dynamics AX komplexně pokrývá zákaznické procesy od marketingu a správy produktů, přes služby zákazníkům, až po fakturaci, výběr plateb a dosahuje značného zjednodušení a snížení celkových nákladů na obsluhu zákazníků. To bylo i jedním z hlavních důvodů, proč se například společnost E.ON The Netherlands rozhodla právě pro toto řešení," říká Martin Dlabač, Sales Manager společnosti WEBCOM.
Článek WEBCOM a.s. ze dne pátek 11. července 2014
WEBCOM od ledna 2019 jako Konica Minolta IT Solutions Czech
Jan Svoboda - nový ředitel divize incadea
Jaromír Šponar získal pretižní ocenění Microsoft MVP
WEBCOM spustil nový odborný web o Automotive
Efektivní marketingová komunikace firmy
Propojení obchodních aplikací zvyšuje efektivitu firmy
Efektivní řízení servisních pracovníků v terénu
Bezpečnost veřejného prostoru pod dohledem technologie 3D-Lidar
WEBCOM pomáhá dětem s diabetem
Dynamics 365 pomáhá obchodníkům zlepšovat vztahy se zákazníky
Microsoft Dynamics 365 - cloudové řešení nové generace
Microsoft Dynamics 365 - užitečné, produktivní a inteligentní řešení
WEBCOM 8 STEPS analýza pomáhá firmám k úspěšnému rozvoji
WEBCOM obhájil členství v elitní skupině Microsoft Dynamics President´s Club
Řešení pro CPI Property Group vítězí v soutěži Microsoft Awards 2016
Realizační tým řešení Microsoft Dynamics CRM WEBCOMu posiluje
Dynamics Online NAV pružně reaguje na potřeby uživatelů
4Home využívá Microsoft Dynamics NAV 2013 R2
Realitní skupina CPI využívá Microsoft Dynamics AX 2012
WEBCOM mění logo a vstupuje do skupiny Konica Minolta
Efektivní využití BI pro automototive
WEBCOM se začleňuje do skupiny Konica Minolta
Microsoft Dynamics CRM pro call centra
WEBCOM pomáhá plnit přání seniorům
WEBCOM uspěl v týmové sportovní soutěži ITchampions Únětická 12
Odborné kurzy Microsoft Dynamics NAV 2009
Prestižní ocenění IBM Top Contributor 2014 pro WEBCOM
Profesor Zdeněk Souček v síni slávy soutěže Manažer roku 2014
Webcom Education Point - Microsoft Dynamics NAV kurzy
Účetnictví s Dynamics Online NAV
Automotive řešení incadea pro polský trh zajišťuje WEBCOM
Software jako služba šetří náklady na IT a zvyšuje uživatelský komfort
WEBCOM opět mezi nejlepšími partnery Microsoftu
WEBCOM opět v komunitě Microsoft Dynamics Inner Circle 2014
WEBCOM zůstává členem celosvětové elitní skupiny President´s Club i v roce 2014
Prodej řešení incadea v Polsku bude exkluzivně zajišťovat WEBCOM
WEBCOM představuje nové školicí centrum v Brně
UMAX Dynamics AX - informační systém pro utilitní společnosti
Řešení incadea pomáhá řídit prodej a servis vozidel DAF
Přestavba kostela sv. Václava v Lanškrouně s podporou WEBCOM
WEBCOM partnerem incadea GmbH pro polský trh
Diskusní setkání pro utilitní společnosti
WEBCOM členem Microsoft President´s Club 2013
WEBCOM potvrzuje svou dlouhodobou strategii v oboru energetiky
UMAX - informační systém pro utilitní společnosti
WEBCOM partnerem konference Nová vize IT 2013
Automotive řešení WEBCOM pro Ford Česká republika
WEBCOM vítězem soutěže Microsoft Awards 2013 v kategorii Microsoft Dynamics CRM
Webcom Dynamics Network podpoří prodej ERP a CRM systémů pro malé a střední firmy